Reactie plaatsen

Reacties

Janko & Saskia
3 dagen geleden

Dankzij Monique hebben we echt kunnen genieten van de kraamweek. Ze bracht veel rust en vertrouwen en leerde ons elke dag weer nieuwe dingen, waardoor we na de kraamweek met een goed gevoel zelf verder konden. Monique is erg kundig op het vlak van het opstarten van borstvoeding. Door haar relaxte aanpak liep dit vanaf moment één super goed. Ook het contact met Monique was ontzettend fijn; we konden haar altijd appen, zelfs al voor de geboorte van onze dochter. Ze dacht met ons mee en was oprecht geïnteresseerd.

Door de persoonlijke aanpak van Monique hebben wij de kraamweek als heel gezellig ervaren. We vonden het erg jammer dat het zo snel voorbij was. Monique is gewoon gemaakt voor dit werk. Iedere kersverse ouder verdient een Monique. Mocht er ooit een tweede kindje komen dan weten wij in ieder geval wie we bellen ;-)

Corienka Zuur
2 maanden geleden

Wij zijn zeer blij geweest met Monique. Er was een gezellig en rustig sfeer! De dagen dat ik met de tweeling in het ziekenhuis was kreeg ik vaak even een berichtje hoe het ging met mij en de tweeling. Toen we na 5 dagen eindelijk naar huis mochten stond Monique voor ons klaar. Ze kon ons goed uit leggen hoe we de tweeling het beste warm konden houden (dit was nog al een dingetje omdat ze te vroeg geboren waren) ook kon ze veel goeie tips geven over de borstvoeding. Mocht er ooit een 4e komen zal ik graag willen dat Monique er weer voor ons is tijdens de kraamweek!!

Dion Dinkela
6 maanden geleden

Wij hebben zo’n fijne week ervaren met Monique. Ze stond vanaf moment 1 om 23:30 ‘s avonds voor ons klaar en na 8 dagen ervaarden we nog steeds het fijne gevoel wat Monique ons vanaf moment 1 gaf. De persoonlijke/informele sfeer vonden wij super fijn. Monique heeft zoveel werk verzet en heeft ons gedurende de week voorzien van zo ontzettend veel tips en informatie. Daarnaast konden wij volledig ons zelf zijn en hebben we ons geen moment bezwaard gevoeld als we even gingen slapen na een korte nacht. Al met al kunnen we niks anders dan Monique aan iedereen aanbevelen die een zorgeloze kraamweek met heel veel gezelligheid wilt ervaren. Bij een tweede kindje is Monique de eerste die het hoort!! 🥰🩵

Jorieke Walraven
7 maanden geleden

Monique was echt een aanwinst voor ons in de kraamweek. We moesten best wel weer even wennen aan een baby erbij en konden dankzij Monique een fijne start hebben samen. We konden gerust even bijslapen als we een pittige nacht hadden gehad of even douchen zonder stress. Daarnaast was ze super lief voor ons oudste zoontje en deed leuke dingen met hem waardoor hij ook even volle aandacht had. Echt als heel fijn ervaren! Vond het ook heel prettig dat het niet zo stijf ging allemaal maar gewoon heerlijk nonchalant met z’n allen! Wat ons betreft aan iedereen aan te raden! ❤️❤️

Manuela
10 maanden geleden

Monique is echt een super kraamverzorger
Ze heeft ons enorm goed ondersteund en een beetje ontlast in de kran week zodat ik ook goed kon herstellen na de bevaling ze gaf ook goede en leuke tips ook nog na de kraam week als ze het zelf even niet meer wisten
Monique is echt een aanrader en een top vrouw zou zeker voor de eventuele 2e bij haar aankloppen voor de kraamweek

Tarina Boersma
10 maanden geleden

Monique heeft ons heel goed bijgestaan en zag waar ze nodig was ! Ik kon alles loslaten en aan haar over laten(dat lukt me niet altijd namelijk.) Ze straalt rust en zelfvertrouwen uit en weet waar ze over praat! Ik kan merken dat ze veel ervaring heeft. Ook is ze altijd wel in voor een praatje. Grote broer en zus waren ook heel blij met haar, er werden leuke dingen met ze gedaan en ze werden ook betrokken bij de zorg van hun broertje. ❤️ We hebben een hele fijne , ontspannen en gezellige kraamweek gehad! Dankjewel 😃

Anoek Drewes
een jaar geleden

Wauw! Echt wat een topvrouw is Monique! Wat hebben wij een ontzettend fijne kraamweek gehad dankzij haar! Ze heeft ons enorm ontzorgt, de andere kinderen zijn helemaal gek met haar geweest en vragen nog steeds wanneer ze weer komt! Heel erg bedankt, je bent een topper!

Loes Lijfering
een jaar geleden

Echt een top week gehad ze heeft ons zo veel geholpen met het opstarten. Ze leegde alles goed uit en begeleide ons goed zo dankbaar daar voor

Richard Knotters
een jaar geleden

Topvrouw, ondersteund goed en is er altijd voor je als je der nodig ben. Leuke week gehad!

Niels, Jildau en Lieke
een jaar geleden

Wat een fijne week hebben we gehad met Monique. Na een geplande keizersnee die iets eerder is uitgevoerd kwam de borstvoeding nog niet heel goed op gang. Monique hield vertrouwen en heeft ons hier goed in begeleid, de aanhouder wint want het is gelukt! Monique is rustig, in voor een lolletje en heeft ons goed verwend. Ze kan soms even op de rem trappen zodat we ook aan ons zelf blijven denken.
We hopen Monique nog een keer te verwelkomen mocht een tweede kindje ons gegund zijn!
We zijn onwijs tevreden, en kijken met een zeer goed gevoel terug op de afgelopen week.